15.02

Jaa efter den hårda Fredagen slår man nytt rekord igen med 12 timmar o tre kvart..

Det var då alltså träning och maskerad som tog på musten, men kul var det ju off course!
Jag har aldrig sett Karl så vild ojoj . Inte heller visste jag att Lisa var en sån king på golvet!
Nej det var några roliga överaskningar!
 
Så dagen efter är det klart man sover ut till iallfall kl 3.. ; ) Precis några minuter före att Hildesson ringer och vill på bio. Men det ville ingen annan så då blev det jag och viktor framför supernintendo ; )  Dagens spel var lätt turtles där både jag och Viktor slog rekord, 845 respektive 4 poäng fick vi.. Haha ; D
image42
På kvällen tog jag cykeln till farbod som visade sig inte vara hemma. Men jag stannade kvar där tills han kom och då tog vi fram chips och julmust för att ladda inför veckans Naruto. 260:e avsnittet, dubbelavsnitt var det tillochmed! Denna traditon har varit helig för oss och självklart blev vi förbannade efter ett avsnitt med too much talk and too little action som sedan avslöjade den värsta av alla hemligheter hittills... Det sista som visar sig i avsnittet är att nästa avsnitt inte kommer förän den 10:e Januari! Ve och fasa Farbod fick självmordstankar dirket och jag kommer nog kvävas inatt utav mina mardrömmar... : ' (



Önska mig licka till
och
önska Hampus grattis på födelsedagen /// Patrik!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0