Topp 10



Hejsan, ska bara säga att det varit ett kanonlov hittills och ska snart skriva ett inlägg om detta, men nu efter en joggingtur på 2 timmar med inslag av fys och gudvetvad så kom vi på att prata om lite gamla minnen utav det bästa från 2007.. Själklart är det svårt att ranka dom så därför slänger jag in dom lite huller om buller kanske  ; )

Här kommer min lista !




1. Barcelona, Träningslägret med regn och ös.. men det är något speciellt med att vara utomlands. Kanske är det biljarden? Eller är det kanske disco med toast och sylt ? Vem vet jag njöt underbart av lägret trots att mitt hjärta som jag slipade i glas gick sönder, ajaj ; ) minnen!



2. Nians Disco, vilket ös, vilka brudar, vilka killar ! Jag och Ytterbom på speakersarna strippar Sundberg tar emot tröjorna i publiken and the crowd goes crazy! Tillslut hamnade vi nere i valbobadets isiga vatten, nakna, mitt i natten!

3. Runas Höstbal, intressant, nyskapande, ja en upplevelse som nån gång måste vara den första! Riktigt spännande med alla reglerna och dansen. fast mest spännande var nog Runas demoniska punchkaka som smakar än idag..



4. Estraden, miniversionen av runashöstbal! Men för att vara mini var det jävligt kul! Det var dans dans dans! Jag och Linnéa Strand kom till final i buggtävlingen men vann inte.. Däremot vann jag mitt och ytterboms dans race om vem som dansade med flest, 40 mot 20 ungefär var ställningen!




5. BK Tandakuten, en stor händelse inom sportvärlden. När BK tandakuten startades skades hela korp fotbolls världen om och det var hårdträning inför sesongen som aldrig blev av! Kul var det så länge det varade och otroligt att vi fick ihop ett helt lag och tillomed en hemsida!



6. Världsungdomsspelen i GBG, vilket tryck det var från läktarna tillskillnad från mig och Allard.. Vi sprang ur oss och rev häckar och dittan o datten så vi tog ledigt istället och drog på liseberg! Fyfan vad roligt det var och sen vare en veckas träning på Slottsskogsvallen ! riktigt färscht! ALlt finns väl dokumenterat i min gamla något bättre välskrivna blogg!


7. Skolan, Göranssonska till Vasa skolan en jävla bra resa. Jag gick dom bästa veckorna på Göranssonska innan det blev allt för hårt schema sen kom jag till min nuvarnde sköna klass! Även om jag saknar lyxen, maten och att det var kanske lite roligare på Göranssonska så var det värt fritiden jag har nu som slår allt! dessutom fick jag ju kntakter nu från både GS och Vasa, det är en jävla bra merit!



8. Åretsjoggingrunda, idag sprang vi långt, vi gjorde mycket armhävningar, vi hoppa på ett ben runt fontänen på torget, vi hade helt jävla kul helt enkelt..!
 
9. Sista kvartalet, nu äre nästan bara sommaren som tar upp listan! men det sista kvartelet är en händelse, nya klassen igen, nya vänner som dessutom försvann! Disneykvällen, simpassen med Fabbe, dagarna med Viktor Hildesson och Ida skalk. Ja dagarna med Törna o Pontus o gänget och såklart då dagarna med Emma Molin som var få men värda o nämnas!

10. Årets Blogginägg, SAYO 2007! Där fick man till det. Imorrn läggerr ja upp inläget på nytt här i nya bloggen som en minnesstayett!

Ovanför hela listan ligger såklart Tightboys! Kungarna bland alla andra, det var riktigt kul att spela på både skolavslutningen och julavslutningen och jag tycker det är synd att vi repar så lite nu fy skam!



Ja slår ni denna lsita kan jag berätta att ja har en jävla massa mer händelser som är minst lika minnesrika!

Ses kanske inte förän 2008 då ; ) bye! /// Patrik

Kommentarer
Postat av: Hampus Norberg

#4. Estraden.
Vem var det som vann då ;););)

2007-12-31 @ 02:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0