Senior dm dag3

Friidrottsförbund

Imorse vaknade jag upp hemma hos victor Hildesson som så många gånger förr = ) Kanske den perfekta uppladdningen?
Nja, det blev köttfärs/räk-pizza till frukost som var otroligt gott! 
Men när jag väntade på bussen hem mötte ja farbod och mernas som kom i bil och plockade upp mig så jag hamnade hos dom sen = )
Där bjöds det på ännu mer mat, lite tätt in på DM kanske haha , men gott vare!

 Så med lite magont var det dags att värma upp runt sju-tiden, lite seg och lite smått uttråkad..
Det var ganska få anmälda så vi sprang ett split heat med blandade kön, så jag fick springa mot bla. emelie min trogne klubbkamrat! (Som vann på damsidan på typ låga 68 någonting tror jag, GRATTIS) Själv kom jag sist, eller vi var bara två ,hehe. 
Mitt mål var iallfall en viss tid, 60 sekunder men det blev tillslut bara 60.47, klubbrekord och jag är nöjd = )

Imorgon blir det nog ändå (fast jag alltid säger att det är tråkigt) cityfesten. Jag går ju med erik gerdin så det borde ju bli kul kan man tro! Det ses framemot efter en självklar morgonjogg förstås haha. (den ser jag inte riktigt fram emot.. ) 
Hoppas allafall det blir kanonväder !

Puss och kram hallondam? /// patrik :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0