Exklusivt!

Hallå där!

Här kommer ett efterlängtat inlägg skulle jag tro..
Jag slutade ju skriva pågrund utav oförståeliga skäl efter mitt senaste inlägg "Pride"
(Leta inte efter koppling)

Iallafall, Man får väl lust att skriva när det händer något bra = ) Men tro inte att det inte hänt något bra tidigare för det hare ; )
Det senaste i raden bra saker var iallfall gårdagens "elitesatsning" i falun ; ) Jokko Haranen hjälpte till med några tips som man egentligen redan visste om att man skulle tänka på men som man inte lyckas få till utan att någon säger till : o
Känns som om jag kan springa lite bättre till sommarn sen förra, och då har jag fortfarande en del träning kvar till dess = )
Härligt!

Nu har Pontus också fyllt år och det missade ju jag i tågruschen och biokkvällen som tog sig förs igår ..
Så ikväll ska man nog dit och playa lite ;D

image56
(Jokko Benny Fredde Kalle jag i Barca)


Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0