Början på en ny Era

Jaapp!

Då var det dags igen för Barapatte.blogg att sätta fart igen efter nyårs "uppehållet" som man kan kalla det.
Mycket har hänt men som sagt så lever vi i nuet och här är dagen som är idag..

Det tog en kvart innan jag visste vad som behövdes göras.. Jag ryckte tag om mina ben och skjöt upp mig med en väldig sit-up för att sedan hoppa upp ur sängen och kolla på mobilen... Och precis som misstänkt så var klockan alldeles för mycket, kanske skulle jag missa dejten med Fabbe o Hampus. Men så var icke fallet, fabbe hade sms:at några gånger och jag han ringa upp honom innan vi drog till staden!

 Vi "shoppade" tills Y kom och sen fortsatte vi när han väl var där med vårt "shoppande". Fabbe och Hampus var tillomed så sega att vi var tvugna att lämna dom ett tag för att köpa busskort åt Yttis. Men tillslut köpte fabbe lite snyggisch grejor och vi begav oss mätta efter subway till Hampus!

 Vistelsen hos Hampus var mycket trevlig, vi såg på tv och tjaa... något mer kanske vi inte gjorde riktigt... Men det var slapp och skönt iallfall ; D Jag och Ytterbom fick ihop det tillslut och har en ljus framtid framför oss ska ni veta.. Tja en bild kan förklara mer..

image49
Insiders fotgraf: Hampus Norberg



Jag hoppas ni fortsätter följa mig under 2008!
Puss och kram glimmer och glam/// Patrik<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som ni haft det väldigt skoj (: , ahw. Sakna !

2008-01-13 @ 14:44:05
URL: http://www.nogg.se/emwaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0