Falun : )

Hejsan kära blogg läsare, nu är jag här igen och skriver som så många gånger förr : )

Dagens inköpslista var..


Svenska
Engelska
Idrott
Café
Musikbörsen
Subway
Falun

Ett stjärnspäckat schema : )

Som vanligt på vägen till Falun så är jag jätte trött och försöker sova lite innan träning vilket ofta resulterar till sega ben : P
Men så var icke fallet denna gång benen höll och jag kände mig extremt snabb trots att jag hade storhets och körde första intervallen i långbyxor.. (Eller så glömde jag ta av dom).

 På vägen hem var man som vanligt extremt pigg och ville dra igång historieleken och babbilibabbla. Vilket ofta resulterar till pigga ben så man kan springa upp för trappa sen hemma och slå på datorn och sen springa ned igen för att äta och sen gå upp till datorn långt senare och börja på bloggen och komma på att man slösade ännu lite el och inse att man skrivit för mycket "och".


Ofta blire att man börjar skriva i bloggen och sedan upptäcker att man saknar en bild, oftast så letar jag rätt på någon obetydelsefull bild från google men ibland lägger jag bara ned verksamheten och omvärlden blir ett barapatte inlägg fattigare! Men icke så är dagens fall för idag har jag en hemsk "uppskattad" bild som Markus knäppt idag = )
bara man har lite barnslig humor så !





Puss och kramkalas // Patrik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0