Ultimate bass-guitar

HEJ
och hjärtligt välkomna tillbaka

Idag repade tightboys för andra gången denna vecka inför vår stora studio inspelning som vi väntat på.. Och ör att få en bra inspelning behövs gärna en bassist och ett tight lir i låten, vi har bägge! ; )

 Victor Lind kom på storbesök idag, helt oväntat för min del. Men det var en riktigt trevlig överraskning = )
Inte nog med att Ultimate bass-guitarist Vigge fick kläm på en basgång snabbt utan hela rubbet lät bättre nu, så inspelningen blir redan nästa pass. OCh eftersom jag är manager i laget så får ju jag ta hand om bokningen av studio tiden, jag hoppas på en så tidig tid som möjligt för vi är grymt sugna på att få den där nedrans "You Might Find Love" inspelad på störten!

 Ultimate bass-guitarist



Sayonara bitches! /// Anonym

Kommentarer
Postat av: idahoe

tightboys are alive!!

2008-01-17 @ 21:22:10
URL: http://kahkisuit.blogg.se
Postat av: linnea

nu är det du som tar och uppdaterar oftare ;)

2008-01-22 @ 23:18:12
URL: http://linayer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0